Asiantuntijapalvelut kehittävät toimintaansa

Teknisten ongelmien jättäminen asiantuntijoittemme käsiteltäväksi toivotaan tehtävän sähköisen tukipyynnön kautta. Saamalla mahdollisimman täydellisen kuvauksen ongelmasta, asiantuntijamme pystyy valmistautumaan ongelman ratkaisuun parhaalla mahdollisella tavalla ottaessaan yhteyttä asiakkaaseen.

Asiantuntijapalvelut kehittävät toimintaansa

Klinkmannin tekniset asiantuntijapalvelut, asiakaskohtaiset ratkaisut sekä asiakaskoulutus ja ylläpito palvelevat asiakkaita projektin ja sovelluksen koko elinkaaren. Tutustu laajaan asiantuntijapalelujen tarjontaamme lataamalla esite.

Klinkmann Asiantuntijapalvelut – esite

Uusi teknisten ongelmien tukikanava  Help

Teknisten ongelmien jättäminen asiantuntijoittemme käsiteltäväksi toivotaan tehtävän sähköisen tukipyynnön kautta.
Saamalla mahdollisimman täydellisen kuvauksen ongelmasta, asiantuntijamme pystyy valmistautumaan ongelman ratkaisuun parhaalla mahdollisella tavalla ottaessaan yhteyttä asiakkaaseen.
Parantaaksemme tuen nopeutta olemme avanneet tukipyyntöjen jättöön tekniselle tuelle oman kanavan.
Tavoitteena on tehostaa teknisten tukihenkilöiden ajankäyttöä ongelmien ratkaisemisessa.
Saamalla mahdollisimman täydellisen kuvauksen ongelmasta,  asiantuntijamme pystyy valmistautumaan ongelman ratkaisuun parhaalla mahdollisella tavalla ottaessaan yhteyttä asiakkaaseen. 
Tarvittaessa asiakas voi jättää kanavan kautta myös asiaa selventäviä tiedostoja, kuvia tai vaikkapa ohjelmakoodin pätkiä.
Näin myös voimme varmistaa, että kaikki tukipyynnöt saavat erikoisasiantuntijan yhteydenoton ja jätetyt tukipyynnöt saadaan ratkaistua mahdollisimman nopeasti.

Tukipyynto